TOP GUN!

Hej!
Som ni vet ÄLSKAR jag Top Gun och jag tror inte jag har gått en ända dag då jag inte har tänkt på Top Gun på ungefär ett halvår.... Haha det blir många timmar det! Och tänk alla de timmarna jag bara suttit och gråtit för att filmen är slut! Alla dessa timmar där jag har skrattat och gråtit samtidigt för jag inte vetat vad jag skulle göra för att filmen är så otroligt bra! Det är utan tvekan den bästa filmen som någonsin har gjorts!
Därför tycker jag att alla som inte har sett den borde kolla på den! Här neranför har ni trailern och nedanför det har ni en länk där ni kan se filmen men det är inte så bra kvalete....
 
http://www.swefilmer.com/top-gun-1986/top-gun-1986-video_9f4dd901b.html 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...