KOLLAR PÅ RESOR

Tjabaaa!!
Nattbloggning 1 2 3. Jag har bara varit vaken såhär länge en gång eter New York! :O Haha somnar ju så tidigt på kvällarna! ;) Men går ju dock upp kl 9 varje dag :D. Jag sitter just nu och kollar på resor! För pappa ska bort med sina kompisar i augusti och då ska jag, Mamma och Sara hitta på något. Mamma ville åka till Malmö eller Polen och Sara vile på spa, själv vill jag lite längre ;) hehe till medelhavet :D. Sitter och kollar på resor :D Vad sugen man blir alltså!! Haha hoppas jag får igenom min åsikt! För spa kan man ju ha hemma eller på gymmet. Det är ju bara att kleta på en ansiktsmask (stavning) och gå ner till gymme och sätta sig i marsagestolarna ;). Hahah och Pålen är tråkigt! Men det är bara för det ligger bredvid Tyskland ;) hehehehe...
 
Men kolla ser det inte härligt ut eller?
Det var ett hotell i Grekland jag kollade ut :)
Ett i Tunisien :D HAha fassnade för "klätterställningen"!!! Asrolig ju! ;) ahaha!

Jag måste få igenom mitt förslag! Fatta vad göt att åka iväg på en solsemester! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...