BÄSTA NYHETERNA I VÄRLDSHISTORIEN!

Bilderna från New York ärsågaletmånga sådet är svårt att välja vilka jag ska ha med! Haha, har suttit i 2 dagar och kollat och rensat igenom bilderna. Åååå galet många ;)) haha men imon ska det regna så jag tror inte jag hittar på något (om jag inte går till gymmet een sanbbis) så att då kan jag sitta och kolla igenom bilderna och le resten utav dagen :D
 
Idag har varit enn asbra dag! Var ute och gick 7 km på morgonen och sedan tog det lungt och käka. Sedan så åkte jag till gymmet med Matilda. ÅÅÅÅ GUUUD VAD JOBBIGT DET VAR!!! Körde crosstrainer i 1,5 timma och jag höll på att dö så jobbigt det var! :D Känner liksom nu att träningsverken börjar komma i benen! De är megatrötta, utmattade! :O haha! Efter det så åkte jag och Matilda till mig och vi kollade på film (The Host) och käkade grillat! Awesome!!
 
Dagen var ju normal och awesome men det som gjorde den helt ultimal var att One Direction kom ut med sin trailer till sin film!!! ÅÅÅÅ vad jag lägtar!!! Så galet bra är de!!:OO sen sa det även att de även skulle släppa en ny låt!!!!!!! DÖÖÖÖÖÖR! Man har den lite i slutet utav trailen och den är så galet bra va!?!? avlider lite..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...