DIABETESDAG 10

Dag 1: Vad är diabetes? Hur reagerade jag?
Dag 2: Behandlingen av diabetesen samt Vanliga frågor jag får
Dag 3: Träna och äta med diabetes
Dag 4: Nätterna med diabetes?
Dag 5: Skola med diabetes
Dag 6: Varför just jag? Acceptera sjukdomen!?
Dag 7: Kläder, blåmärken samt det värsta man kan säga till en diabetiker
Dag 8: Utomlands med diabetes samt sommar med diabetes
Dag 9: Vad är dåligt och bra med diabetesen?
Dag 10:Hur det känns just nu och varför
 
 
Diabetesen är en berg-och-dalbana. Upp och ner, ner och upp och just nu är den neråt. Jag har skrivit tidager att jag tycker att det är jobbigt med sommaren. Och nu är det snart sommar och jag börjar liksom bli orolig hur det ska bli. Så därför är det nere just nu. Men jag tror att det blir bättre snart, det blir det alltid. Efter ner kommer alltid upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...