ISAAAAAA

 
Tjaaabbaaa!
Idag började jag dagen med att gå ut och gå i en timma och fem minuter :D galet skönt! Efter det så tog jag det lugnt och målade mina naglar med mina nya nagellack från New York :D. Sedan kom Isa och vi la oss i min säng och låg där typ hela dagen! Haha föurom när vi tryckte i oss pannkakor och piggelin ;) gott gott!
 
imon så ska jag göra en massa saker! Jag tror jag ska gå samma slinga igen för det var så skönt att börja dagen så. Sen så ska jag även städa mitt rum, ta hand om alla mina New York grejor, träna, dammsuga HELA huset och fixa alla bilder från New York! får se vad jag hinner med för jag måste även träffa Matilda innan hon åker till Söderköping i typ tusen år! 
 
här är en urusel bild på mina naglar och mitt nya Hollister-linne från NY.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...