NEW YORK

jgadblgbJRAKJNA.....
 
När man åker utomlands så längtar man ju alltid tillbaka när man kommer hem. Men det är oftast av att man saknar värmen eller att man inte är hemma. Men jag föll verkligen för New York. Jag älskar staden sådant enromt! Jag lägntar till jag åker dit nästa gång för det var helt otorligt! Älskar verklig allt som finns där! Jag trivdes så sjukt bra, det var mitt hem. Jag har varit ungefär megadeppremerad senda jag kom hem :(. För jag vet att det finns ett sådant mycket bättre ställe som jag inte kan åka till just nu :(. Det finns inte ord att beskriva hur kär jag blev i staden! Det kommer upp en massa bilder snart hoppas jag,. Får se hur mycket tid jag har men de kommer upp snart. Här är en bild som jag tog innan vi skulle åka helikopter över manhattan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...