ÅKA SKIDOR

Nu är Andreas familj (minus andreas han är hemma och sover) här och vi håller på att planerar när vi ska åka upp och åka skidor i björnrike! Det ska bli sjukt skojigt! :D Vi ska åka upp v.2 nästa år och jag längtar redan :D Alina har stuga uppe i björnriket så jag hoppas på att hennes familj också kan hänga med! Det vore fett awesome! Haha taggar jättemycket!
 
I julas så var min familj, kusinerna och farmor och farmar där uppe och firade jul! Det var sjukt härligt att vara där eftersom det var så sjukt fint väder och JÄTTEBRA backar! De var långa och perfekt för mig som är lite halvbra på att åka skidor :D Så nu taggar jag extremt mycket och ser fram emot vecka 2! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...