ASMYSIGT!

 
 
Livet är helt underbart! Jag har världens bästa vänner och diabetesen är ganska behandlingsbar! Jag är världens lyckligaste människa! Som jag sa jag har världens finaste vänner! Saknar dock Matilda som är och seglar i Tyskland :(. Men jag har snackat med henne idag :)
 
Jag sitter i min onepeace och käkar en sådandär typisk "instagram-frukost" med yoghurt, flingor och en massa frukter i! Skitgott! imorgon ska vi ha matteprov och jag tror det går åt tjota hejti ungefär! Haha för att jag käkar en kolhydratsbomb efter klockan 8! (När jag käkar mat efter klockan 8 blir ALLTID) blodsockret dåligt under hela Natten och kommande förmiddag. Vilket leder till att jag kommer inte alls sova bra inatt... Men frukt och yoghurt är ju så gott så det får det vara värt!
 
sen en annan helawesome grej är att jag åker till New York om 15 dagar!!! TAGGAR!!!!! Det ska bli så sjukt awesome!!! Sja shoppa sönder!  Wohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...