DE BÄSTA NÅGONSIN!

I fredags så firade vi att Alina för att hon har fyllt 15! Det var galet kul! Först gick vi alla nere på bildet och åt på resturang. Sen så åkte vi och köpte godis och jag fick flipp för att jag ville hålla Linus paparply men han vägrade ge mig det. Hahah!! Sen så åkte vi hem till Alina då åkte Sandra hem och Isa kom. PÅ kvällen gjorde vi inget sådär speciellt utan vi bara hade det jättemysigt och stämmningen var helawesome! Linus hade med sin gitarr vilket gjorde allt mer mysigt! Alla förutom jag och Sandra sov över hos Alina. Jag åkte dock hem vid halv 2 på natten ;) haha! Men den kvällen/natten var helawesome!
 
tyvärr var inte Isa med på dessa bilder eftersom hon kom senare så att jag lägger upp en gammal bild på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...