LEDIG

Tjoho!
idag är jag ledig från skola! Gött gött! Vi har typ så att man ska jobba någon stans så får man pengar som går till ett barnhem i afrika! :D skitbra! Jag har gått runt Gerdsken med mamma och käkat mjulglass.
 
Klockan 1 så slutar pappa och då ska vi åka till persons och så ska vi typ köpa tak och lite annat för att vi ska bygga om våran lekstuga till ett till fråd eller något! Fattade inte riktigt.
 
Jag tänkte antingen gå till gymmet eller ut och springa senare idag. Det ser ut som att jag ska ut och springa för det är ju så gött väder! Sen dessutom tror jag att jag har tappat mitt gymkort... Jag är inne i en period där jag tränar väldigt mycket! Så awesome gött! :D
 
haha jag hatar egentligen sånnahära inlägg men jag bloggar från telefonen så då blir det väldigt tråkigt :((
 
just nu sitter jag på ballongen och lyssnar på 1D och kollar weheartit! Vill ni lyssna på min spotifylista klickar ni på denna länken: http://open.spotify.com/user/hjssmattsson/playlist/
4AqGrmOgh6PKQXm83g8Tjq
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...