DIABETES=EN HEL VETENSKAP

Att leva med diabetes är ju en hel vetenskap. Det finns ingen som helst logik och det är totalt olika varje dag. Det går inte och styra.
 
Även om jag har väldigt bra blodsocker så är det ungefär 1-2 timmar varje dag som jag inte kan göra allt till 100% av att jag har ett dåligt blodsocker. Det är väldigt mycket tid. Jag vet inte hur mycket jag har missat genom att bara vara låg eller hög.
 
Men jag har bestämt mig för att kämpa utterligare lite till med diabetesen! Jag ska få till det! Därför sitter jag nu och läser om hur man kan sköta sin diabetes. Wohooo plugga på Johanna! Belöningen är jättestor så fortsätt kämpa! Peppar mig själv lite granna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...